Klantenservice

Hier vindt u meer informatie over hoe het bestel proces werkt, emballage kosten, verzendkosten, betalingsmogelijkheden, de bezorging van uw bestelling en de procedure ruilen of retourneren bij Bouwmaterialenzeeland.nl 

Bedrijfsgegevens

Nijverheidsstraat 35
4458 AV 's-Heer Arendskerke

T 0113 563 700
info@bouwmaterialenzeeland.nl

Openingstijden
Ma- vrij van   07.00 - 17.30 uur 
Zaterdag van 08.00 - 13.00 uur

Kvk: 22058243
Btw: NL814637577B01

Bestelprocedure

Bestellen is bij Bouwmaterialenzeeland.nl zeer eenvoudig. Voer het gewenste aantal van een artikel in en klik op het symbool van het "Winkelwagentje". Het bestelde artikel wordt dan toegevoegd aan uw "Winkelwagen". Hierna heeft u de keuze uit "Verder winkelen" of "Afrekenen". Indien u kiest voor "Verder winkelen" herhaalt u deze procedure totdat u de keuze maakt om te gaan "Afrekenen". U kunt te allen tijde de "Winkelwagen" aanpassen of wissen. Er worden dan geen gegevens verstuurd. Pas als u aan het eind van de afrekenprocedure op "Verstuur Order" klikt, wordt uw bestelling verstuurd. Dit moment wordt duidelijk aangeven. Tot die tijd kunt u net zoveel artikelen aan uw winkelwagen toevoegen of verwijderen als u wilt! Ideaal voor een (totaal)prijsoverzicht van uw benodigde artikelen.

De status van uw bestelling kunt u volgen door op de opdrachtbevestiging die u per e-mail heeft ontvangen te klikken op "klik hier voor de status van uw order".

Alle prijzen van Bouwmaterialen zeeland webshop zijn inclusief B.T.W.

Verzendkosten

In noord- en zuid beveland en in walcheren leveren we franco vanaf € 250,00. Beneden dit bedrag wordt € 35,00 transportkosten in rekening gebracht. Voor de niet genoemde gebieden zijn de transportkosten op aanvraag via info@bouwmaterialenzeeland.nl

Emballage kosten

Sommige producten zullen wij op statie pallets leveren, dit wordt dan op een aparte bon vermeld. Wij zullen deze pallets binnen 14 dagen bij u retour halen na opdracht. 

Betaalmogelijkheden

Vooraf overmaken per bank / giro
De bankgegevens staan op de opdrachtbevestiging die u per e-mail ontvangt. Bij deze betaalmogelijkheid moet u rekening houden met een vertraging van ca. drie dagen i.v.m. overschrijvingstermijn van de bank.

Betalen met iDEAL
Online betalen via uw eigen bank, dit is een veilige en betrouwbare manier om uw bestelde materialen zo spoedig mogelijk geleverd te krijgen.

Bezorging van uw bestelling

De verwachte levertijd van uw bestelling is afhankelijk van de regio 3-5 werkdagen. 

Nadat wij de betaling van uw bestelling hebben ontvangen nemen wij uw bestelling in behandeling en krijgt u een terugkoppeling over de afleverdag.

Levering geschiedt vanaf de vrachtwagen ( 40 à 50 ton) op de openbare weg met een kraan. De lengte van de kraan is dan ook bepalend voor het lospunt. Het naar binnen dragen van goederen behoort niet tot de taken van de chauffeur.

Zorg er a.u.b. voor dat op de afleverdag iemand aanwezig is die de zending in ontvangst kan nemen!

Alle levertijden zijn indicatief en er kunnen op geen enkele wijze rechten aan ontleend worden.

Uiteraard geldt voor alle voorraadartikelen t.t.v.v. (tussentijdse verkoop voorbehouden).

Wanneer u bepaalde artikelen niet in onze webwinkel kunt vinden, kunt u deze natuurlijk per e-mail bij ons aanvragen. Wij zullen u dan z.s.m. een geheel vrijblijvende aanbieding sturen.

Op al onze leveringen en aanbiedingen zijn onze ALGEMENE VOORWAARDEN van toepassing.

Klachten

Voor klachten over bestellingen, betalingen, retouren, garanties e.d. kunt u een email sturen naar: info@bouwmaterialenzeeland.nl. Binnen 3 werkdagen ontvangt u van ons een terugkoppeling op uw klacht hetzij per mail hetzij per telefoon. Uiteraard streven wij er ook naar om uw klacht in 7 werkdagen om te lossen. Verder willen u graag wijzen op de onze algemene voorwaarden.

Download hier het retourformulier.


Nijverheidsstraat 35
4458 AV 's-Heer Arendskerke

0113 563 700
info@bouwmaterialenzeeland.nl

Wij zijn FSC en PEFC gecertificeerd
SCS-COC-000652-RK
SCS-PEFC-COC-000652-IP